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 | » Thema: Und noch ein Patch |  
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			| 30.10.2004, 10:30 Uhr  |   |  
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  Posts: 1376
 Rang: Forum Süchtiger
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	          	| wie auf UTCTF.de zu lesen wird die tagen eine neuer Patch	kommen der die CPU entlassten soll. somit dürften auch die	jungs die nicht "toll bestückt" sind das spiele	nun auch mit etwas mehr fps geniessen dürfen. Hier die	News:
 
 Ein neuer Patch wurde angekündigt. Dieser soll mehere Team	Balance, Gameplay, Netcode und Demo-Red Probleme beheben.	Desweiteren soll dieser Patch auch die CPU von dedizierten	UT2004 Servern entlasten. Hier der erste Teil des kompletten	Changelogs.
 
 General Gameplay:
 
 * Fixed Berserk	combo (properly turns client side weapon changes on and	off)
 * Fixed quadjump mutator in multiplay (was only	allowing regular double jump on first jump)
 * Fixed	gamespeed mutator "sticking" in instant action	games
 * Don't let Cicada passengers carry flag (for	VCTF)
 * Added OnslaughtBP.UCL to patch so bonus pack	mutators will show up
 * Fixed problem with landing view	shake sometimes not working at very low frame rates
 *	Fixed bug where not all actors got NotifyTeamChanged() when	client team changed
 * Assault objective announcements	can come from packages other than AssaultAnnouncer
 *	IonCannonKillVolume bug fixes
 * Don't allow players to	change teams if team sizes are equal if bPlayersBalanceTeams	is true
 * Fixed team balancing code bug
 * Fixed	footstep sounds playing while in vehicle where driver isn't	visible if enter while running
 * Removed obsolete	weapon debugging code
 
 
 
 Demo recording:
 
 * Fixed	client-side demo recording of vehicles
 
 
 Networking:
 
 * Fixed WebAdmin play list to report the proper ping.
 * Fixed resetting initial position of saved move when moves	are combined
 * Increased min idle kick time to 30	seconds
 * Never idle kick player if only human in	game
 * Moved gamespeed option in URL parsing to after	mutator spawning, so gamespeed can be set from URL
 *	More speedhack detection tweaks (less false positives)
 * Server CPU use improvements relative to last patch
 *	Consider CPU saturation in determining whether to do extra	work on server to reduce bandwidth use for low bandwidth	clients
 
 
 Menus:
 
 * Fixed map list menu problems	with bonus vehicles and custom link setups.
 
 
 Mod Author	Related:
 
 * Fixed spider physics view direction	setting bug
 * Added (slow) full dangling reference	checking (server side only) option. Logs dangling references	which could cause a crash during gameplay or on GC. Use only	for testing, as it is very slow, by adding	bServerRefChecking=true to the [Engine.Engine] section of	UT2004.ini. Run a dedicated server with bots, connect to it	to start it up, and let them go at it.
 
 
 Onslaught	related:
 
 * Added a gunner indicator for the Cicada.
 * Onslaught low skill bot AI tweaks
 * Max lifespan	for shot down ONSMortarCamera
 * Fixed regular dust	showing when Manta jumps over water
 * Fixed Cicada	staying above StallZ if driver switches to gunner position
 * Fixed SPMA engine sound volume
 * Tweaked powercore	destruction and electricity sounds
 * Improved artillery	explosion effect
 
 
 
 Sobald es einen Link geben sollte	werden wir euch natürlich sofort informieren
 
 
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	                  	| Signatur: |  
	                  	| Von Arni in T2 bezogen auf die Menschheit: "Es liegt	in euer Natur euch selbst zu vernichten!!!"®
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			| 22.09.2005, 20:58 Uhr |   |  
				|  Reavor  
  
  Posts: 49
 Rang: junges Mitglied
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	          	| welcher ist eigentlich der aktuellste??? Soweit ich weiß	ist die neuste Version 3355
 
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	                  	| Signatur: |  
	                  	| Theorie ist, wenn man weiß wie es geht, und nichts	funktioniert. Praxis ist, wenn es funktioniert, und keiner	weiß wieso.
 Bei mir trifft Theorie und Praxis aufeinander.	Nichts funktioniert, und keiner weiß wieso....
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